I love you to infinity
نوشته شده در تاريخ شنبه 1 آذر 1398برچسب:, توسط ★• )̲̅ζø̸√̸£ •★ |

آموخته ام که خداعشق است

وعشق تنهاخداست

آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم

خداباتمام عظمتش

 عاشقانه انتظارمی کشد دوباره به رحمت او امیدوارشوم

آموخته ام اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم

خدابرایم بهترش رادرنظرگرفته

آموخته ام که زندگی دشواراست

ولی من ازاوسخت ترم...

 

♥سلام به وب من خوش اومدید . . .♥

 

♥راستی شما که مطالبو میخونی یه نظرم بده دیگه . باور کن واسه تست کیبورد خودتون میگم . . .♥

 

♥اصلا اگه نظر نذارید ایشالله کچل بشی در حد پیت بول . . .  ♥

 

♥"نظر های تبلیغاتی تایید نمیشوند و حذف میشوند"♥

 

♥اگه واسه هر پست نظر خاصی نداری همینجا بگو . . . ♥

♥خوش باشین♥

 



نظرات شما عزیزان:

SaRa
ساعت17:35---16 مرداد 1394
????????????؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:هیچی


SaRa
ساعت22:17---14 مرداد 1394

عزیزمیی.................دیگه تنهات نمیزارم گلممم دوست دارم.....
به یاد روزای قشنگ تو دوستیمون!!!!!!!!



نازی ملوس
ساعت7:29---14 تير 1394
سلام عزیزم خوبی؟
چرا رووم مجید.باز.نمیشه؟؟
پاسخ:سلام گلم باز شده که


zahra
ساعت14:40---30 فروردين 1394
سلام.خوبی؟خوشم از وبت اومدددددد خیلی خوشگله
راستی به وب منم سر بزن منتظرت خاهری جونننننن
پاسخ:ممنونم چشم سرمیزنم


Mohamad
ساعت14:44---27 فروردين 1394
راستی
درمورد اون درصدا خخخ
با خودم گفتم که شاید
توی دنیا هنوزم یکی باشه که حد اقل یک درصدم منو دوست داشته باشه
هرچند همه میگن چرا صفر نداره خخخ
پاسخ:شوخی کردم


Mohamad
ساعت14:36---27 فروردين 1394
خخخ

مطلبو که کاری ندارم

ولی عکسروووووووووووو خخخ

چه زحمتی کشیدن ساختن اینووو ههه

اینا میرن روش خخخ
پاسخ:والا من که نفهمیدم چی فرمودی


سید
ساعت20:46---13 اسفند 1393
عالیه
پاسخ:ممنونم


WAmiRW
ساعت11:27---10 دی 1393
b painie khodam bodam
on amir nanaze
پاسخ:من که نفهمیدم چی شد هرچی که شد خوب شد


WAmiRW
ساعت13:31---9 دی 1393
به امیر:
تو حلقم
پاسخ:ها؟؟؟؟؟؟؟؟


امیر
ساعت17:48---25 آذر 1393
سلام
وبت خیلی نازه
اینم یه حرف قشنگ
برای یه آدم قشنگ
پاسخ:ممنون


سا حـــــــــــل غــــــــــــم
ساعت14:48---19 آذر 1393
سلام وبت خیلی نازه موفق باشی
پاسخ:ممنونم توهم موفق باشی


محسن محمدی
ساعت19:36---8 آذر 1393
سلام وب خوبی داری موفق باشی
پاسخ:سلام ممنون توهم همین طور


sabajo0o0n
ساعت17:50---2 آذر 1393
ghishang mibashad
پاسخ:ممنونم دوستی جونم هههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.